Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Letni koncert Dan Cake i DRE$$CODE z... budki z goframi!

Letni koncert Dan Cake i DRE$$CODE z... budki z goframi!
📅 Data: poniedziałek, 23 czerwca 2025

⌚ Godzina rozpoczęcia: 16:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, 🌊 nad Wisłą, Przystań kawiarnia, Bulwar Flotyrii Pińskiej 1E (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️


Dan Cake i DRE$$CODE przywracają budki z goframi w nowej, zaskakującej odsłonie
Marka Dan Cake wraz z kolektywem kreatywnym DRE$$CODE ruszają z ogólnopolską akcją promującą kultowe gofry Dan Cake. W roli głównej – nieużywana buda na gofry, sprowadzona znad morza i przerobiona na mobilną strefę rozrywki!

Z letnich wspomnień do miejskich realiów
W odpowiedzi na oczekiwania pokolenia Z, które coraz częściej domaga się realnych doświadczeń reklamowych łączących online z offline’m (64% gen Z, Kantar 2023), marka Dan Cake razem z grupą DRE$$CODE przekształcają starą budę po gofrach w DJkę. Inspiracją do stworzenia kampanii były opowieści o beztroskich wakacjach nad morzem, których nieodłącznym elementem były gofry z budki. Dan Cake pokazuje, że dziś nie trzeba jechać nad Bałtyk, aby poczuć smak wakacyjnego luzu - gofry są dostępne wszędzie tam, gdzie masz na nie ochotę.
„Postawiliśmy przed sobą ambitne wyzwanie – opracowanie kompleksowej idei kreatywnej oraz mechanizmu komunikacji marki Dan Cake, który w sposób autentyczny i atrakcyjny dotrze do młodszych grup odbiorców. To zadanie było szczególnie wymagające z uwagi na specyfikę kategorii, w której funkcjonujemy – charakteryzującej się stosunkowo niskim poziomem świadomości marek wśród konsumentów.” - opowiada Wiktor Kowalski, Head of Marketing w Dan Cake.

Nowe życie budy z goframi
Centralnym punktem kampanii jest pomysł rewitalizacji starej budki z goframi, która będzie mieć nową rolę – stanie się mobilną strefą rozrywki pod patronatem Dan Cake. Za metamorfozę odpowiadają twórcy z grupy DRE$$CODE – influencerzy znani z niekonwencjonalnych pomysłów. Specjalnie na eventy w dwóch polskich miastach przerobią ją na… DJkę. W filmie na swoim kanale YouTube ( link ) opublikowanym 15 czerwca tworzą jeszcze jedną metamorfozę budki - przerabiają ją na Pokój Maćka, jednego z twórców DRE$$CODE.
„Gofry sprzyjają kreatywności – za każdym razem to nowy pomysł na smak, dodatki albo spontaniczny eksperyment. W kampanii przenosimy tę radość tworzenia z produktu na markę. A przy okazji dajemy nowe życie nieużywanej budzie na gofry – zgodnie z duchem future vintage nadajemy jej współczesną funkcję i nowe znaczenie.” - o projekcie opowiada Bartosz Walat, Dyrektor Kreatywny w Tears of Joy.

Letnia trasa koncertowa
Scena mobilna transformowana z budki z goframi rusza w trasę po Polsce:
● 23 czerwca będzie w Warszawie w Przystani Kawiarnia
● 9 lipca zawita do Krakowa
W obu miastach uczestnicy wydarzeń będą mogli nie tylko spróbować gofrów Dan Cake, ale również spotkać się i pogadać z członkami DRE$$CODE, a także zrobić sobie z nimi zdjęcia. Uczestnicy będą mogli zmierzyć swoje siły z twórcami w pojedynku w cymbergaja, zrobić sobie tatuaże na wodę czy też potańczyć do DJ setu przygotowanego przez DRE$$CODE!

“Wyczucie estetyki, duży dystans i mnóstwo humoru to znak rozpoznawczy DRE$$CODE. Ich kompleksowe podejście obejmujące content, eventy i interakcje z fanami, stanowi przykład nowoczesnego influencer marketingu, który nie tylko inspiruje, ale przede wszystkim przynosi wymierne efekty biznesowe” - podsumowuje Patryk Mazepa, Influencer Marketing Specialist w Tears of Joy.
Śledź trasę gofrowej budy i dołącz do wydarzeń w Warszawie i Krakowie!

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach: impreza inne
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧